Kväll!

Idag har jag hållt igång rejält! På förmiddagen städade jag här hemma, sen efter lunch kom Maria med sina barn och vi gick till lekparken:) Det var trevligt!

När Niklas kom hem så åkte vi för att storhandla, så nu är kylen o frysen full igen!

Mamma kom förbi idag också med påskris med fjädrar i till Linnea:) Och jag fick blommor:) Hon är så go mamma:)

Nu ikväll är jag jätte trött och slut i ryggen, nu blir det familjen annorlunda sedan 30 grader i ferbruari!

Go kväll;)

Den här är min ikväll!! MMmmm...


Fick av mamma:)



Lite Påsk har vi att här hemma:)

Kommentarer
Postat av: Evy

söta påsk liljor :) å lite påsk godis på det ser ja ;) hehe inte fel det inte :P

2012-03-26 @ 23:10:46
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

SV: Det var en bok som heter Adam och Alexis. Boken kommer från en klubb så den går inte att köpa i affären.

2012-03-27 @ 06:19:02
URL: http://villemo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0