Helgen går mot sitt slut

Helgen har passerat lika fort som vanligt! I fredags var jag på bio med Maria, American Pie reunion, jag tyckte den var riktigt bra! Igår var vi i huset och jobbade lite, Niklas mamma passade barnen så jag kunde också vara med, Evy var med också, vi slipade trappen men det är ett jätte tufft jobb så det kommer att ta tid!
Igår kväll åt jag och älskling taccos och såg en film, det var skönt att bara vara vi två och mysa lite!

Imorse vakna vi av att Lucas var jätte ledsen så vi gick upp halv 7 båda två... så nu får vi se vad dagen erbjuder hos kloow's... En tur till Bergvik för att handla lite sen ska välll Niklas fortsätta i huset!

Här kommer lite bilder från helgen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0