Busy, Busy...

Har haft fullt upp hela helgen så bloggat har inte varit prio 1 direkt! Vi har köpt köket till vårat nya hus! Så nu ska det monteras upp! Det kommer bli så bra! Vi har hållt på med huset i helgen, att köpa köket tog hela dagen på ikea, det var mycket man skulle plocka ihop! Igår var jag även till Bergvik för att handla nya kläder till Linnea som hon ska ha på dagis där hon börjar efter påsk, så glad för hennes skull för hon har väntat så länge!

Idag blir det en skön slappar dag hemma, jag har röjt lite, tvättar också, efter maten ska vi gå ut och njuta av solen.
Lucas sover sin lilla förmiddagsvila nu och Linnea leker på sitt rum så jag passar på att sitta här en stund.

IKväll är det familjen Annorlunda och 30 grader i Ferbruari!! Ska kolla på det medans jag promenerar på motions bandet.

Hoppas ni får en härlig dag i solen!!

Kommentarer
Postat av: Evy

kämpa på elin.. kämpa på ;) go Elin go elin! ;)

2012-04-03 @ 01:13:46
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0