Tillbaka!

Nu är jag tillbaka på denna bloggen igen, ska verkligen försöka hinna med att blogga så fort det finns lite tid över!

Ikväll ska jag och Niklas kolla vidare på Prison Break, vi har snart kollat färdigt på säsong 1, spännande nu!!:)

Annars har dagen varit SISÅDÄR!! Linnea har varit på så hemskt humör! Jag har ALDRIG varit med om att hon varit så arg! Men hon är fortfarande mammas sessa ändå såklart:) Men ibland måste man ju även få vara arg på sitt barn, och idag har hela dagen gått fel så fort man pratat med henne! Så nu hoppas jag på en bättre dag imorgon med en gladare tjej!
Vi har varit hos mina föräldrar idag och njutit ute i solen! Underbart! Jag blir så pigg och sprallig när det är så fint väder nu, avskyr vintern!

Nu vankas pizza här! MMmm är sååå hungrig! Ska bara vänta tills Lucas somnat för han ställer sig upp hela tiden i spjälsängen numera :/

Ha en bra söndag kväll;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Okej. Ja, jag får lite minnen av den jag med. :)

2012-03-25 @ 20:46:03
URL: http://villemo.webblogg.se/
Postat av: evy

att du inte du inte berättade att du var tillbax på den här bloggen.. du kunde väll tellat mig that ^^ så ja kunde sparat denna blogg igen på nytt.. men men nu vet ja..(fick se när ja satt å låna tobbas dator att ja sparat denna bloggen här på hans dator) men då kanske det ä bättre ja läser vidare på denna blogg då istället :)

2012-03-26 @ 00:42:31
URL: http://myboggnotyours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0