YEEAH!!

Äntligen idag åkte vi och köpte ett motionsband till mig! Nu jäklar ska det tränas!! Det var jätte skönt och gå och även springa på:) Nu måste jag tänka på vikten, börjar bli för stor nu! Men hoppas det ska bli bra resultat nu:) Det är ett roligt sätt att motionera på tycker ja.

Idag har varit en underbar dag, jag har varit hemma med barnen vi har lekt och pysslat, varit ute i SOLEN:) Härligt! Nu sover de små liven och jag ska träna:) Niklas kommer hem snart också så då får vi lite tid ihop:D Det händer inte ofta nu för tiden!

Imorgon kommer Evy hit, hon ska sova här:) Alltid trevligt och kul!!:)

Men nu ska ja ladda upp lite bilder här sen blir det work out;)

Kraam:)

Vårat påskpyssel är färdigt!

MIIIIN:)

Sötnosarna gungar:)

Kommentarer
Postat av: Evy

vad fick du ge för den där saken då?? å vart köpte du den? ;) slår vad om att den kostade runt 1000 lappen nånstans.. haha!.. eller låt mig gissa.. du köpte den kanske på stadium?! :P den vill ja prova när ja kommer te dig ;)

2012-03-28 @ 00:37:03
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0