O HEJ!

Lucas vakna klockan 6 igen som vanligt... behöver jag säga att jag är för trött då! Men det är ju han som bestämmer sovtiderna, det kan mamma inte göra så mycket åt. Nu sitter han här jätte nöjd brevid mig och brummar och låter massor hehe :) Han väntar på gröt tror ja:)

Linnea bus sover fortfarande, vilket är jätte bra för hon brukar gå upp när vi går upp men igentligen behöver hon sova längre för att orka med dagen.

Idag ska jag ta tvätta en hel del, det måste göras då tvättkorgarna är mer än fulla! Sen ska jag nog damma av här hemma och dammsuga, Linnea vill påsk pyssla mer också så det ska vi göra:) Sen är det allt det vanliga, laga mat, röja undan och leka barnen:) Dagarna rullar på!
Hoppas det blir fint väder idag också så vi kan vara ute en del!

Hoppas alla får en bra dag och en bra start på veckan;)

Kram;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0