Slöar...

Nu sitter jag och slö tittar lite på Prison Break, känner mig helt slut som vanligt de sista dagarna, ikväll fick det bli en ungspizza och en pepsi! MMmm gottit onyttigt skit! Tyvärr!

Idag har vi haft besök av Maria och barnen, det var trevligt som vanligt! Innan dom kom så bakade jag lite "Älvmuffins" med Linnea som hon ville göra, det var ett reccept från hennes nya "älv" Bok.

Lucas sa ett nytt ord idag också! TUTTE haha. Det var så gulligt, han peka på nappen och ut kom "TUTTE" Mammas goding!!

Linnea var supergullig nu ikväll när hon skulle sova, hon låg där i sängen och titta på mig och såg så allvarlig ut och sa: Mamma, jag älskar verkligen dig, du är så go" Och sen klappa hon mig på kinden! Gissa om jag blev tårögd! Älskar henne så otroligt mycket ♥ Det går aldrig att beskriva ens hur mycket jag älskar barnen! Det är underbart♥

Imorgon ska jag med barnen till mina föräldrar under dagen sen på kvällen ska jag på bio med Maria! Vi ska den Nya American Pie.

Hoppas alla får en bra torsdag kväll!

Nu ska jag städa undan lite här hemma innan det blir kudden!








Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för igår och för de goda muffinsen :) Ska bli skoj med bio :)

2012-04-20 @ 07:19:39
Postat av: Evy

goda kakor ni bakat ser ja! :) söt tröja linnea har btw :D hehe

2012-04-20 @ 09:29:29
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se
Postat av: jenniefer

SV: hejsan! tack så mkt! :) jag har bara ett barn, dudå? :)

2012-04-21 @ 16:27:57
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0